چگونه مو های خود را کراتینه کنم ؟

چگونه مو های خود را کراتینه کنم ؟ کراتین مو در خانه آموزش مواد کراتینه مو در خانه

چگونه مو های خود را کراتینه کنم ؟ آموزش کراتین کردن مو در خانه به همراه خرید و قیمت خرید مواد کراتینه مو در خانه به صورت تخصصی مطالعه کنید . در اینجا راهنمای ما برای کمک به شما برای انجام کراتینه مو در خانه است . مراحل آسان نحوه انجام کار را بررسی کنید و توصیه های محصول کراتینه مو را از دست ندهید . این آموزش های به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در دسترس شما می باشد .

 

آنچه در این مقاله می خوانید :

کراتینه مو در خانه چیست ؟

انجام کراتینه مو در خانه روشی مناسب برای صاف‌تر کردن و کنترل‌تر کردن موهایتان است . زمانی که نمی توانید خانه را برای بازدید از سالن مورد علاقه خود ترک کنید عالی است . حتی می توانید بعد از یک هفته شلوغ، این جلسه نوازش مو را برای خود در بعدازظهر شنبه برنامه ریزی کنید . اما قبل از اینکه به همه اینها بپردازیم، بیایید در مورد اینکه درمان کراتینه مو چیست و چه کاری انجام می دهد صحبت کنیم .

 

مقاله : چیزهایی که درباره کراتین مو و کراتینه مو باید بدانید مطالعه کنید .

 

آیا می توانم موهایم را در خانه کراتینه کنم؟

توجه به این نکته مهم است که کراتینه درمانی در خانه به اندازه درمان در سالن دوام نخواهد داشت . اما بدون وارد کردن فشار به کیف پول شما کار را انجام می دهد . همیشه دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید و محصولات را در یک منطقه با تهویه مناسب استفاده کنید . 

 

نحوه استفاده از کراتینه مو در خانه

موهایتان را شامپو بزنید . 

درمان را روی موهای خود ماساژ دهید . 

مطالعه کن
نام انواع عطر زنانه

بگذارید این درمان به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بماند .  

موهای خود را آبکشی کنید . 

موهایتان را با سشوار خشک کنید و اتو کنید . 

صبر کن . 

با شامپو و نرم کننده بشویید .

 

کراتینه مودر خانه چگونه متفاوت است؟

توجه به این نکته مهم است که کراتینه مو در خانه به اندازه درمان در سالن دوام نخواهد داشت، اما بدون وارد کردن فشار به کیف پول شما کار را انجام می دهد. همیشه دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید و محصولات را در یک منطقه با تهویه مناسب استفاده کنید . وقتی کارتان تمام شد، در نهایت می توانید به جای اینکه هر روز صبح با موهایتان دست و پنجه نرم کنید، به کارهای زیباتر زندگی برگردید . 

 

مقاله : پخش کراتین مو در بازار کراتین مو مطالعه کنید .

 

درمان های کراتینه مو چگونه کار می کنند؟

هنگامی که دقیقاً در مورد اینکه چگونه درمان های کراتینه موهای ما را صاف می کند بحث می کنیم ، مهم است که مواد تشکیل دهنده موهایمان را تجزیه کنیم .  موهای ما گروه پیچیده‌ای از الیاف هستند و ۹۵ درصد موهای ما پروتئین هستند . به طور معمول سه لایه در ساقه مو وجود دارد . قسمت میانی آن بصل النخاع است، سپس قسمت اعظم مو قشر است و سپس لایه بیرونی آن کوتیکول نامیده می شود . کوتیکول همان چیزی است که بیشترین میزان سوء استفاده را می گیرد . وز شدن موها اغلب به دلیل شکستگی و گشاد شدن کوتیکول ها ایجاد می شود .

درمان‌های کراتینه که برای از بین بردن موخوره استفاده می‌شوند . دارای درصد کمی فرمالدئید هستند   این چسب است . پس از اعمال روی ساقه مو، باید محصول را روی کوتیکول ببندید . برای چسباندن، کوتیکول بسته می شود . تنها راه چسباندن کوتیکول به هم استفاده از اتوی تخت با دمای 450 است . 

 

قبل از کراتینه مو خانگی چه باید کرد؟

به همان اندازه که خود درمان مهم است . کاری است که شما قبل از شروع آن انجام می دهید. پیش‌درمان، شامپو کردن موهایتان با شامپوی بدون سولفات و آماده‌سازی ساقه مو برای درمان است . 

 

مقاله : نمایندگی کراتین مو را مطالعه کنید .

 

کراتین و کراتینه مو چیست ؟

کراتین یا کراتینه مو پروتئینی است که مو، ناخن و لایه بیرونی پوست شما را می سازد . آنها را بادوام و ضد آب می کند . و وقتی در مورد کراتین برای مو صحبت می کنیم، به پروتئینی اشاره می کنیم که شکاف بین سلول های روی هم قرار گرفته که کوتیکول مو را تشکیل می دهند را پر می کند .

 

درمان مو با استفاده از کراتین و کراتینه مو

درمان‌های کراتینه مو، مانند سایر درمان‌های پروتئینی برای مو، به ترمیم آسیب‌های موی شما کمک می‌کند . درمان‌های کراتینه مو جایگزین پروتئینی می‌شود که تارهای شما به دلیل درمان‌های شیمیایی، حالت دادن حرارتی و سایر شرایط مخربی که موهایتان را در معرض آن قرار داده‌اید، از دست داده‌اند .  آنها نواحی آسیب دیده را بازسازی می کنند ، براقیت می بخشند و موخوره را از بین می برند تا موهای شما زیباتر و مدیریت راحت تر شوند .

مطالعه کن
بازار خرید فروش عطر ادکلن قشم

 

درمان کراتینه مو

درمان‌های کراتینه مو طیف گسترده‌ای از فواید مانند افزودن رطوبت به تارها و ایجاد نرمی، صاف، قوی و براق کردن موها را به همراه دارد . شما می توانید با استفاده از شامپو و نرم کننده کراتینه در شستشوی روزانه موهای خود از مزایای کراتینه درمانی استفاده کنید .

 

مقاله : کراتین مو مردانه مطالعه کنید .

 

کراتینه  کردن مو در خانه

اگر نمی توانید به سالن بروید، می توانید یک درمان کراتینه خانگی را در روتین مراقبت از موهای خود بگنجانید . اما مطمئناً باید بدانید که چگونه آن را به درستی انجام دهید تا بتوانید از مزایای آن نهایت استفاده را ببرید . می توانید با شناخت محصول مورد علاقه برای درمان کراتینه مو شروع کنید .

 

معرفی بهترین مواد برای کراتینه مو در خانه

در این مقاله ضمن آموزش کراتینه مو در خانه با بهترین مواد کراتینه مو در خانه به صورت اصولی و دقیق با انواع مواد کراتینه مو در خانه آشنا می شوید . آموزش کراتینه مو در خانه با بهترین مواد کراتینه مو در خانه به شما کمک می کند تا در خانه کراتین مو انجام داده و نتایج خوبی بدست آورید .

 

کراتین بیوتانیکس پرایم

بیش از 80 درصد کراتین کار ها مواد کراتینه بیوتانیکس پرایم را به خوبی می شناسند و از آن استفاده کرده اند . قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده آن نکات حائز اهمیت است .

 

کراتین ریچ آرگان

ریچ آرگان مواد کراتینه مو بسیار با کیفیت است که در بازار در دسترس تمام مشتریان قرار دارد . شما با قیمت عمده و تکی می توانید کراتین ریچ ارگان را سفارش دهید .

 

کراتین هونما قهوه سبز

کراتینه هونما قهوه سبز بهترین مواد برای احیا و صافی و از بین بردن آسیب های مو می باشد . شما می توانید همین امروز این مواد را سفارش دهید .

 

کراتین مکسی گلد

مکسی گلد پروتئین مو یکی از بهترین مواد های کراتینه مو است که کارایی پروتئین و کراتین را دارد و به خوبی عمل می کند .

 

کراتین پرولا

مواد حرفه ای کراتینه پرولا معروف به کراتینه پرولا سفید با اموزش طرز استفاده حرفه ای و تخصصی ، کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس شماست .

 

کراتین ایجی مکس پلاس

ایجی مکس پلاس کراتینه مو خیلی خوب از نظر کیفیت ماندگاری و قیمت مناسب است . این کراتینه مو در سایت هادی پرفیوم در دسترس شما قرار دارد .

 

کراتین اف جی زد

طرز استفاده کراتینه مو اف جی زد کراتین مو حرفه ای با کیفیت ، ماندگار و قیمت خیلی خوب از برند معتبر توسط وارد کننده و پخش کننده کراتینه مو در دسترس شما می باشد .

 

کراتین فیوس

محصول کراتینه فیوس از برند کادیوو ارایشگران زیادی از این مواد با کیفیت استفاده کرده و رضایت بسیار بالایی دارند .

 

کراتین لونیکس

برند کراتین لونیکس از معتبر ترین مواد کراتینه موجود در بازار می باشد کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب از مزایای این کراتینه است .

 

کراتین گلوبال اصل

شرکت کراتین گلوبال این مواد کراتینه را با قیمت ارزان و کیفیت فوق العاده بالا طراحی و تولید کرده است . همه کراتین کار ها با مواد گلوبال آشنایی کامل دارند .

مطالعه کن
کراتین مو چیست و چه کاری انجام می دهد؟

 

کراتین ریچ بیوپلاستیکا

مواد ریچ بیوپلاستیکا در بازار در دسترس تمامی آرایشگر ها و کراتین کار ها قرار دارد . کیفیت آن بسیار خوب و قیمت آن بسیار مناسب است .

 

کراتین کادیوو

مواد کراتین کادیوو کاکائو یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مواد های کراتینه مو در بازار است .

 

کراتین کراپلکس گلد

کراتینه کراپلکس گلد معروف به کراپلکس طلایی در دسته بندی پر فروش ترین کراتینه های مو در بازار می باشد .

 

کراتین هونما قهوه تلخ

برند هونما یکی از معتبرترین شرکت های تولید کراتینه مو در دنیاست که از نظر کیفیت بهترین مواد ها را تولید و پخش می کند .

 

کراتین اینوار جی هیر

مواد های کراتینه اینوار از نظر کیفی بی نظیر بوده و از نظر قیمت خرید کراتینه مو به صرفه و قابل قبول می باشد .

 

روش و نحوه کراتینه مو در خانه

اکنون، در اینجا یک راهنمای گام به گام آورده شده است . که به شما کمک می کند درمان کراتینه مو را در خانه انجام دهید . تا بتوانید موهای خود را دوباره راه اندازی کنید . نحوه و روش کراتینه کردن مو در خانه به صورت اصولی و دقیق برای شما آماده شده است . کافی است با دقت نکات آموزشی و تخصصی که در این مقاله برای شما آماده شده است را دنبال کنید .

 

1. موهایتان را شامپو بزنید.

اولین گام برای کراتینه کردن مو در خانه و منزل این است که موهای خود را با یک شامپو کراتینه خوب بشویید تا فواید ترکیبی فری سولفات داشته باشید . اگر موهای صافی دارید، دو بار بشویید . اگر موهای بسیار مجعد دارید، حداقل یک بار شستشوی دیگر اضافه کنید .

توجه : از نرم کننده استفاده نکنید . همچنین مطمئن شوید که موها کاملا آبکشی شده اند .

 

2. موهای خود را با مواد ماساژ دهید .

در دومین گام  کراتینه کردن مو در خانه موهای خو را به آرامی با حوله خشک کنید اما مقداری رطوبت باقی بگذارید تا موها به راحتی محصول را جذب کنند . موهای خود را با کراتینه بپوشانید .  از نوک بالا شروع کنید . در یک اینچ از پوست سر توقف کنید . موهای خود را با این محصول به آرامی ماساژ دهید .

 

3. اجازه دهید درمان به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بماند.

در حالی که محصول هنوز روی موهایتان است، قفل های خود را به آرامی با یک شانه دندانه پهن شانه کنید . سپس، اجازه دهید درمان به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بماند .

 

4. موهای خود را آبکشی کنید .

 در چهارمین گام و روش کراتین کردن مو در منزل به طور کامل مو های خود را آبکشی کنید . تا مطمئن شوید که هیچ محصولی روی موهای شما باقی نمانده است  . زیرا ممکن است باعث شوره سر شود . 

 

5. موهای خود را با سشوار خشک کنید و اتو کنید .

مو های خود را هنگام برس زدن با سشوار خشک کنید . پس از خشک شدن کامل، موها را به قطعات کوچک تقسیم کنید و با اتو کردن هر قسمت، کراتینه را در آن قفل کنید . موهای خود را یک قسمت کوچک اتو کنید تا حرارت به طور یکنواخت اعمال شود .

مطالعه کن
نمایندگی واردات و خرید و فروش عمده کراتین مو

 

6. صبر کنید .

موها را خشک نگه دارید – 48 ساعت قبل از شستشو صبر کنید . این به درمان کراتینه زمان بیشتری می دهد تا به موهای شما نفوذ کند و جادوی خود را اعمال کند . مطمئن شوید که موهایتان را پشت گوش نبندید یا نبندید . فقط آن را پایین و صاف نگه دارید .

 

7. مو های خود را با شامپو و نرم کننده بشویید.

پس از 48 ساعت، اکنون می توانید موهای خود را بشویید . از شامپو و نرم کننده استفاده کنید  . سپس موهای خود را با سشوار خشک کنید . 

 

بعد از کراتینه مو در خانه چه باید کرد؟

پس از اتمام درمان در خانه، از چند چیز کلیدی مانند خیس کردن موهایتان یا قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب باید اجتناب کنید . حتی درمان‌های کراتینه که ادعا می‌کنند می‌توانید بلافاصله موهایتان را بشویید، از حداقل 24 ساعت انتظار سود می‌برند .  این فقط به مو و محصول زمان می‌دهد تا در کنار هم قرار گیرند .

 

مقاله : معرفی بهترین مواد کراتینه مو برای خرید کراتین مو مطالعه کنید .

 

چگونه می توانید ماندگاری کراتینه مو را حفظ کرد؟

دوام یک کراتینه در درجه اول به دفعات شستشو بستگی دارد .  بنابراین هر چه کمتر بتوانید انجام دهید بهتر است . یکی دیگر از واقعیت های کمتر شناخته شده در مورد درمان های کراتینه این است که طول عمر آنها در واقع می تواند تحت تأثیر رنگ موهای شما قرار گیرد . کراتین ها با رنگ مو و سفید کننده سازگار هستند . اما اکثر کراتین ها رنگ را محو می کنند .بنابراین می خواهید کراتینه خود را انجام دهید و سپس حداقل دو هفته قبل از رنگ کردن صبر کنید .

بهتر از این، استایلیست ها همچنین استفاده از محصولات حالت دهنده مو که دارای کراتین در آنها هستند را توصیه می کنند تا ظاهر درمان شما شاداب بماند . توصیه می شوددر روزهایی که موهایتان را می‌شوید و حالت می‌دهید، از محصولات حاوی کراتین استفاده کنید . دوزهای اضافی کراتین به تازه کردن نتایج درمان کمک می کند . 

 

چگونه می توانم کراتین موهایم را به طور طبیعی افزایش دهم؟

با این حال، مقدار زیادی غذاهای سالم ممکن است به طور طبیعی از سنتز کراتین بدن شما حمایت کند . ماده غذایی که سطح کراتین بدن شما را افزایش می دهد .

 

تخم مرغ

پیازها .

ماهی سالمون .

سیب زمینی های شیرین .

دانه های آفتابگردان .

انبه .

سیر .

کلم پیچ .

 

آیا کراتین به موهای شما آسیب می رساند؟

درمان کراتینه نباید بیش از سه بار در سال انجام شود . زیرا با گذشت زمان ممکن است به مو آسیب برساند . تابستان، زمانی که موخوره به دلیل رطوبت بیشتر است .  معمولاً زمانی است که مردم می‌خواهند این کار را انجام دهند . 

 

منبع کراتین چیست؟

کراتین کردن مو و به طور طبیعی منبع اصلی کراتین مو در سبزیجاتی مانند کلم پیچ، کلم بروکلی، پیاز، تره فرنگی و سیر یافت می شود . این غذاها را در وعده های غذایی خود بگنجانید تا کراتین بدنتان را به طور طبیعی تقویت کنید . جگر، ماهی، ماست و شیر کم چرب دیگر منابع غذایی خوب کراتین هستند . از یک رژیم غذایی غنی از پروتئین استفاده کنید .

مطالعه کن
خفن ترین عطر ها برای جلسات رسمی را بشناسید

 

کراتین مو در خانه اصولی ترین روش کراتین کردن مو

کراتین کردن مو در خانه با آموزش کراتینه مو در خانه به صورت اصولی با اصول و مواد کراتینه مو در خانه به صورت تخصصی اثر بخشی بسیار خوبی به همراه دارد . بهترین روش آموزش کراتینه مو در خانه با بهترین مواد کراتین مو در خانه بهترین کراتینه مو در خانه را انجام می دهید . آموزش کراتین کردن مو در خانه و منزل به صورت تخصصی در سایت هادی پرفیوم دنبال کنید . کراتین مو در خانه با آموزش کراتینه مو در خانه برای کراتین کردن مو حرفه ای یاد بگیرید .

دسته بندی مقالات
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت